Politica de retur. Returnarea produselor la Senimag.ro, pentru persoane fizice

  •     Formular de retur-link
  •     Produsul pe care il returnati trebuie să fie in aceeași stare in care l-ati primit. Cheltuielile de returnare trebuie suportate de catre client conform OG nr 34/2014. Coletul va fi trimis la adresa din pagina de contact cu RAMBURS ZERO Lei
  •     Clientul persoana fizica are dreptul sa notifice in scris (ex. e-mail) comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului conform OG nr 34/2014, Legea 51/2003, Legea 365/2002, Legea 363/2007 si OUG 174/2008.
  •     Produsele pot fi returnate  in termen de 14 zile calendaristice de la data anuntarii retragerii.
  •     Returnarea produselor se realizeaza in conformitate cu legislatia in domeniu, conform ANPC .
  •     Legislatia in vigoare se aplica doar persoanelor fizice O.G. nr. 34/2014, care in termen de 14 zile calendaristice pot denunta unilateral contractul de cumparare la distanta pentru produsele trimise prin curier.
  •     Clientul persoana fizica are dreptul sa opteze doar o singura data pentru returnarea sau inlocuirea unui produs in conditiile O.G. 34/2014.
  •     Cheltuielile de returnare trebuie suportate de catre client conform OG nr 34/2014.
  •     Conform O.G. nr. 34/2014 art. 2 alin. 4 c)contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor (ex. motive igienice), NU POT FI RETURNATE sau care se pot degrada ori deteriora rapid; si ne rezervam dreptul de a refuza returnarea produselor personalizate, sau care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.
  •     Conform art. 16 Exceptări de la dreptul de retragere se mentioneaza e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena şi care au fost desigilate de consumator. Aceste produse NU POT FI RETURNATE.  Aici se incadreaza produsele care au fost deja utilizate (fapt constatat prin desigilare de catre client) si care in urma unei singure utilizari devin inutilizabile pentru alte persoane, datorita caracterului lor netransmisibil si personal exemplu: scutece, scaune wc, scaune de baie, inaltator Wc, perna antiescare, saltea antiescare, aleze impermeabile, ciorapi compresivi, orteze, pompe de san, aspirator nazal, recipiente si pungi de stocare lapte, accesoriile pompelor de san si tot ce ce intra in contact cu fluide ale corpului, etc. Salteaua antiescare nu se poate returna deoarece din punct de vedere igienic este interzisă transferarea produsului către o alta persoana după ce a intrat intrat în contact cu o alta persoana.
  •     Clientul are obligatia de a contacta magazinul pentru a stabili modalitatea de returnare a produselor.
  •     Rambursarea contravalorii produsului se va face conform legii OG nr 34/2014 in 30 zile de la data primirii returului, dupa verificarea produsului, prin mandat postal sau transfer bancar, dupa receptionarea produsului returnat si constatarea de catre Puzzle Solutions SRL ca acesta nu a suferit deteriorari si este in ambalajul original, conform legislatiei in vigoare.
  •     Clientii care au beneficiat de transport gratuit si negratuit trebuie sa suporte taxele de returnare.
  •     Produsele returnate trebuie sa fie noi, fara sa fi fost folosite sau consumate, in stare perfecta si in AMBALAJUL ORIGINAL nedeteriorat, iar in cazul produselor sigilate, acestea sa fie nedesfacute si consumate de exemplu: detergenti, cosmetice, cereale, lapte, etc. .
  •     La retur obligatoriu se ataseaza formularul de retur, numarul facturii si unde este cazul certificatul original de garantie al produsului. Coletele deteriorate ce nu corespund din punct de vedere al impachetarii vor fi refuzate. La destinatie coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.
  •     Puzzle Solutions SRL poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorate, fara ambalaj, cu piese lipsa, etc. pentru readucerea produselor la starea initiala conform OG nr 34/2014, art 14 alineat (3) Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor. Nu se accepta produsele care prezinta urme de uzura, zgarieturi, ciobituri, lovituri,etc, sau carora le lipsesc accesorii sau parti componente si nu pot fi reparate sau inlocuite.
  •     Clientii nu pot denunta unilateral contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid conform O.G. nr. 34/2014.
  •     Returnarea unei pompe de san: din motive sanitare kit-ul de pompare (tub, cupa, biberon, supapa, conector) poate fi returnat doar in cazul in care este sigilat si nefolosit, avand in vedere ca acesta poate fi folosit doar de o singura persoana, nefiind transmisibil altei persoane.